קידום אתרים אורגני 

כאשר הוא החל בתחילת שנות ה-2000, הקידום היה בנוי מאלגוריתם די טיפשי, כזה שאפשר לנצל אותו במניפולציות שונות.

כל מה שהיה צריך הוא מגוון קישורים (לא משנה מאיזה אתרים וכמה) במילת המפתח שצריכים והופ! קיבלתם את המיקום שאתם מעוניינים לקבל באותה מילת מפתח.

במשך השנים האלגוריתם למד את הניצולים שהיו לרעתו, ביחד עם רצון לספק לגולשים תוצאות טובות יותר ויותר.

כיום, איכות של קישורים חשובה מכמות.

התוכן מקבל יותר ויותר חשיבות, במיוחד באיכות שלו, אך גם בכמות.

רלוונטיות של תוכן וקישורים קיבלה יותר ויותר חשיבות גם כן.

אבל בעצם משהו אחר השתנה לגמרי, עם הזמן המקצוע של קידום אתרים השתנה גם הוא. היום מקדם אתרים הוא לא בעל מקצוע שמביא מיקומים.

היום המטרה של מקדם אתרים היא להגדיל מכירות.

אז איך עושים את זה?

 

תפיצו הלאה

אודות טל זולברג

טל זולברג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *