קידום אתרים ממומן

ישנם כמה וכמה אפשרויות לקידום אתרים ממומן, המפורסמת בהם היא גוגל, בעיקר מאחר שהיא וותיקה יותר.

המערכת של גוגל המציאה את השיטה שאומרת: אנחנו סומכים על המערכת שלנו ועל המנוע חיפוש שלנו, בואו ותשלמו רק על לקוחות פונציאלים שנכנסים לאתר ולא על אנשים שצופים בכם.

להזכירכם, אי שנם בתחילת שנות ה-2000 אתרים (דוגמת אינדקסים) היו לוקחים סכום חודשי על פרסום בקטגורייה של הלקוח או על באנר שרץ באתר מסוים, הסכום היה קבוע, לא משנה כמה גולשים היו רואים את הפרסומת או לוחצים עליה.

מעבר לגוגל התחילו לצוץ מערכות דומות שהתשלום עליהם או לא קבוע, זה יכול להיות מערכות שמתומחרות לפי 1,000 צפיות, לפי קליק, לפי המרה (ליד או רכישה) וכדומה.

בקטגורייה הזאת של קידום ממומן אנחנו נפרוט את כל הנושאים שקשורים לקידום ממומן בגוגל.

יש כמה וכמה נושאים מרכזיים (עם הרבה מאוד תתי נושאים) שממנה תוכלו להגיע למצב שאתם מכירים את המערכת ואת השיטות המתקדמות ביותר לחסוך כסף ולשפר את ה-ROI של הקמפיין שלכם.

 

אז מה התהליך של הקמת קמפיין?

איזה שיטות יש לשיפור CTR?

איך אני יכול להביא מכירה למרות שהגולש לא רכש או מילא ליד?

קצת על התוספי מודעות של גוגל

למי מתאים פרסום ביוטיוב?

איך מפרסמים ביוטיוב?

קמפיין לקידום אפליקציות

קמפיין טלפוני בלבד

האם צריך להיות גוגל פרטנר ומה זה שווה בכלל?

 

 

 

 

תפיצו הלאה

אודות טל זולברג

טל זולברג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *